مجتمع خدماتی، رفاهی و تجاری سعدیه خوی با اعتبار بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان کلنگ زنی شد.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی پروژه فاخر خدماتی، رفاهی،تجاری و درمانی سرمایه گذاری سعدیه خوی به همت بخش خصوصی و با همکاری شورا و شهرداری خوی با اعتبار بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان در مساحت ۱۰ هزار و زیر بنای ۶۲ هزار متر مربع کلنگ زنی شد.
محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی در آیین کلنگ زنی این مراسم ضمن تشکر و قدردانی حضور سرمایه گذاران در استان اظهار کرد : این پروژه بزرگ با این حجم اعتبار در رونق اقتصادی و اشتغال زایی مردم خوی نقش بسزایی خواهد داشت .
وی بابیان اینکه با اقدامات انجام شده در دولت تدبیر و امید سرمایه گذاران به سمت استان سرازیر شده اند تصریح کرد : آذربایجان غربی دارای پتانسیل های ارزشمندی است که سودهی زیادی نسبت به تهران و دیگر شهرهای بزرگ دارند.
وی از در خواست سرمایه گذاری ۲۵۰۰ میلیارد تومانی در سال گذشته توسط سرمایه گذاران در سطح استان خبرداد و گفت : تاکنون ۲۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در دولت تدبیر و امید در سطح استان انجام شده است که رقم بسیار بزرگ و ارزشمندی است .
شهریاری روند رو به رشد و توسعه استان را با تمامی مشکلات و موانع بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت : با فساد مبارزه خواهیم کرد و خود را برای هزینه دادن در این راه آماده کرده ایم .
وی افزود: در برابر ظالمین و فاسدین حاکمیم و در برابر مردم خادم بی منت هستیم.
به گزارش ایسنا؛ پروژه سرمایه گذاری خدماتی ، رفاهی ، تجاری و درمانی سعدیه خوی به همت بخش خصوصی و با همکاری شورا و شهرداری خوی احداث می شود که در مرحله احداث این پروژه حدودا برای ۷۰۰ نفر اشتغالزایی شده و بعد از راه اندازی مجموعه ۱۰۰۰ نفر در آن اشتغال خواهند یافت.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.