به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی شامگاه شنبه در ارومیه افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر روی مولفه‌های مختلف از جمله انسجام ملی، اقتدار ایران و قدرت دفاعی کشور در منطقه در حال برنامه‌ریزی و توطئه‌چینی هستند.
وی بر لزوم افزایش سطح تعامل بین روحانیان مناطق مختلف استان تاکید کرد و اظهار داشت: در این صورت روحانیان می‌توانند در جامعه نسبت به توطئه‌ها و دسیسه‌های شوم دشمنان روشنگری کرده و آحاد مردم را آگاه کنند.
وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی در کشور نیز گفت: این ایام فرصتی ارزشمند برای تضمین عمران و آبادانی کشور در چهار سال آینده است که لازمه آن انتخاب اصلح می‌باشد و این مهم از طریق تعامل و هم‌افزایی روحانیان و روشنگری در جامعه امکان‌پذیر است.
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی به نقش حائز اهمیت رسانه‌های جمعی برای آگاه‌سازی در جامعه در شرایط کنونی اشاره کرد و گفت: رسانه‌های دلسوز و انقلابی باید به واسطه تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی، بستر را برای حضور پررنگ مردم در انتخابات پیش رو فراهم کنند.
سرایی همچنین فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: این ایام فرصت مغتنمی برای نزدیک شدن به ذات اقدس الهی به شمار می‌رود بنابراین باید فضای عمومی جامعه نیز مساعد باشد و از روزه‌‌خواری در ملا عالم جلوگیری شود.
6009/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.