ایرج فتاحی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 15 زندانی جرایم غیرعمد در زندان این شهرستان نگهداری می شوند که نیازمند یاری خیران و افراد نیکوکار برای آزادی هستند.
وی با قدردانی از مشارکت بسیار خوب خیران این شهرستان در جشن گلریزان اضافه کرد: در این جشن طی سال گذشته، مردم این شهرستان 700 میلیون ریال به آزادی زندانیان کمک کردند و هفت نفر آزاد شدند.
وی بیان کرد: 100میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در این شهرستان لازم است که امیدواریم با همیاری و مشارکت مردم خیر و همچنین کمک ستاد دیه و بخشش شاکیان زمینه برای آزادی زندانیان فراهم شود.
به گزارش ایرنا جشن گلریزان هر ساله و در ماه مبارک رمضان با هدف آزادسازی محکومان مالی و جرایم غیرعمد زندان های سراسر کشور از جمله محکومیت مالی غیرعمد، چک برگشتی غیرعمد غیرکلاهبرداری، ورشکستگی، مهریه و نفقه در تمام شهرهای ایران برگزار می شود.
ستاد مردمی دیه از سال 1369 در تهران پایه گذاری و از سال 1378 در شهرستان ها راه اندازی شد که تاکنون بیش از 110 هزار نفر در سراسر کشور توسط این ستاد آزاد شده اند که از این تعداد پنج هزار و 179 نفر توسط ستاد دیه آذربایجان غربی در سطح استان به آغوش خانواده هایشان بازگشتند.
3020/9870/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.