معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی بر لزوم ساماندهی مراکز خرید و فروش میوه های فصلی در حاشیه جاده ها تاکید کرد.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، رضا حسینی در جلسه ساماندهی مراکز خرید و فروش میوه های فصلی در حاشیه جاده ها که در محل استانداری برگزار شد، گفت: در فصل پیش رو متاسفانه عده ای در حاشیه جاده ها و در فضاهای غیربهداشتی، اقدام به خرید و فروش میوه های فصلی می کنند که با توجه به مشکلات ایجاد شده ضرورت دارد این مراکز ساماندهی شوند.
وی افزود: خرید و فروش میوه در حاشیه جاده، علاوه بر اینکه تعرض به حریم جاده محسوب می شود، مشکلاتی را نیز برای شهروندان و ترددهای جاده ای ایجاد می کند که ضرورت دارد دستگاه های ذیربط از جمله اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در این خصوص وارد عمل شود و متخطیان را به مراجع قضایی معرفی کند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی در رابطه با ارائه مستقیم میوه ها و محصولات کشاورزی به کارخانجات تبدیلی گفت: علت عدم خرید محصولات بصورت مستقیم توسط کارخانجات باید مورد بررسی قرار گیرد و اگر در این خصوص منابع مالی برای ارائه مستقیم محصول به کارخانه نیاز باشد باید آن را تامین کنیم.
حسینی همچنین گفت: برای عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و میوه های فصلی می توان بازارچه هایی را بصورت استاندارد و بهداشتی در برخی روستاها ایجاد کرد تا مردم نیز بتوانند در صورت تمایل مستقیما از این مراکز خرید کنند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.