اقصی نخشی پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خروجی سوم سردشت در جاده قدیم این شهر از سمت فرهنگیان به پلیس راه خواهد بود و اتمام عملیات آن موجب رفع بخشی از گره ترافیکی این شهر خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه طول این مسیر چهار کیلومتر است، گفت: برای اجرای این طرح توان و تجهیزات تمامی دستگاه های اجرایی و شهرداری های هر چهار شهر سردشت، راهداری و حمل و نقل جاده ای این شهرستان به کار گرفته خواهد شد.
نخشی پور اظهار داشت: با پایان عملیات احداث این خروجی همچنین کامیون هایی که قصد تردد در بازارچه مرزی کیله را نیز دارند، می توانند از این سمت به سوی فرهنگیان هدایت و پس از عبور از «رزی جولا» به سوی دشت «کپران» منتقل شوند و این امر مانع از ایجاد گره ترافیکی در این منطقه خواهد شد.
به گزارش ایرنا، سردشت شهری طولی بوده که تنها یک ورودی و خروجی دارد و بخشی از مشکلات ترافیکی آن نیز ناشی از این موضوع است.
اجرای عملیات ساخت خروجی دوم این شهر نیز در اوایل سال گذشته رقم خورد که برای اجرای این طرح در مرحله اول 33 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی تخصیص یافت.
این طرح نیز که هم اکنون در دست اجراست 4.5 کیلومتر طول داشته و به سمت جاده دسترسی سد سردشت ادامه می یابد و با نگاهی بلندمدت قابلیت توسعه به 2 باند را هم دارد.
شهرستان مرزی سردشت در جنوب آذربایجان غربی و 244 کیلومتری مرکز استان همجوار عراق واقع شده است.
7562/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.