مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: 80 درصد از جمعیت روستایی آذربایجان غربی از راه آسفالت برخوردار هستند.

 به گزارش ایسنامنطقه آذربایجان غربی عیدالحسین علی اکبری در جمع خبرنگاران افزود: از نظر جمعیتی 80 درصد از جمعیت روستایی آذربایجان غربی از راه آسفالت برخوردار هستند و از نظر تعداد روستاها 50 درصد این مناطق راه آسفالت دارند.

علی اکبری ادامه داد: یکی از بحث های مهم در زمینه تخصیص منابع ملی و استانی برای لکه گیری و روکش راه های ارتباطی است که در این ارتباط برای اجرای روکش آسفالت350 کیلومتر برنامه ریزی شده است که در سال جاری نیز برای 40 کیلومتر از جاده های استان اجرا شد.

وی یادآور شد: براساس برنامه ریزی انجام شده آسفالت 50 کیلومتر از محور شاهین دژ – تکاب با 7 میلیارد تومان از منابع استانی و 6.5 میلیارد تومان از منابع ملی در دستور کار است و در حال حاضر در مرحله برگزاری مناقصه قرار دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی اضافه کرد: برای اجرای طرح روکش آسفالت محور تکاب - دندی تخت سلیمان نیز 2.5 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است و در صورت افزایش منابع مالی آمادگی اجرای طرح در ادامه راهها را داریم.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.