مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: در راستای تربیت نیروی انسانی ماهر در حوزه‌های مختلف برای واحد‌های تولیدی، سه هنرستان فنی و حرفه‌ای در منطقه آزاد ماکو ایجاد می‌شود .

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی ،غلامرضا سلیمانی در مراسم تجلیل از معلمان نمونه منطقه آزاد ماکو با اشاره به اینکه ۱۵۰۰۰ نیروی کار برای پروژه‌های کشاورزی پایاب سدکرم آباد نیاز است افزود:‌ برای رسیدن به توسعه پایدار باید نیروی انسانی پایدار، فهیم واموزش دیده به جامعه تحویل دهیم .

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو افزود: چهار باب مدرسه در مناطق محروم نیز توسط سازمان منطقه آزاد ماکو و سازمان نوسازی آموزش و پرورش با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال احداث می‌شود .

وی در ادامه بر نقش آموزش‌های مهارتی برای نوجوانان و جوانان در زمینه کارآفرینی تاکید کرد و افزود: غنی‌ترین ظرفیت موجود این منطقه نیروی انسانی ماهر و تحصیلکرده است که بدون نیروی انسانی ماهر، پیشرفت و توسعه‌ای شکل نمی‌گیرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو از برگزاری دوره‌های آموزشی برای مهدکودک‌ها خبر داد و افزود: این دوره‌های برای شکوفایی خلاقیت و آموزش مهارت اجتماعی برای کودکان انجام می‌گیرد .

به گزارش ایسنا: در این آئین از ۵۰ معلم نمونه منطقه آزاد ماکو تجلیل شد .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.