به گزارش ایرنا «لقمان خسروپور» روز یکشنبه در جریان بازدید از انبارهای سطح شهر، فروشگاه ها و میدان میوه و تره بار این شهرستان و در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح تشدید نظارت بر قیمت کالاها و مایحتاج عمومی مردم در آستانه ماه مبارک رمضان به منظور جلوگیری از تنش روانی بازار و افزایش بی مورد قیمت اجناس و کالاها در این شهرستان اجرا می شود.
خسروپور اظهار داشت: در این طرح بازرسان بر قیمت کالاها و اجناس لبنی، پروتیینی، میوه و انواع شیرینی نظارت می کنند و افرادی که خارج از چهارچوب قانونی فعالیت داشته باشند با آنان برخورد می شود.
وی بر تلاش مضاعف برای تامین کالاهای اساسی مردم در ماه مبارک رمضان تاکید کرد و افزود: باید ضمن برخورد جدی با گرانفروشان و اخلالگران اقتصادی از هرگونه احتکار، کم فروشی یا گرانفروشی در این شهرستان جلوگیری شود.
سرپرست فرمانداری بوکان نظارت بر بازار و جلوگیری از افزایش قیمت اجناس را از وظایف اصلی اداره صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد و گفت: باید تلاش کرد که کالاها و اقلام مصرفی خانوارها در ماه مبارک رمضان به آسانی و به قیمت مناسب و همچنین به میزان کافی در اختیار مردم قرار گیرد.
رییس اداره صنعت معدن و تجارت بوکان نیز در این بازدید به خبرنگار ایرنا گفت: بازرسان با واحدهای متخلف و گرانفروش صنفی در این شهرستان در ماه رمضان برخورد می کنند.
حسن عبدی با بیان اینکه در روزهای گذشته 38 تُن شکر در بین قنادان سطح شهر توزیع شد، ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون 60 تُن شکر نیز در سطح شهر و بین خانوارها توزیع شده است.
وی گفت: هشت تن گوشت قرمز در فروردین ماه امسال توزیع شد و 2 تن دیگر نیز امروز در اختیار آشپزخانه های دانشگاه ها، آموزش و پرورش و شبکه بهداشت و درمان قرار گرفت.
به گزارش ایرنا، در ماه مبارک رمضان یک اکیپ بازرسی تلفیقی متشکل از ادارات تعزیرات حکومتی، صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، شبکه بهداشت و درمان با نظارت فرمانداری به صورت مستمر روزانه بر بازار و نحوه توزیع کالاهای اساسی مردم نظارت خواهند کرد.
19 اتحادیه با 11 هزار واحد صنفی در بوکان وجود دارد.
7510/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.