به گزارش ایرنا این دیدار عصر امروز /سه شنبه/ با حضور هزاران هوادار مشتاق ارومیه ای و در میان تشویق های بی امان «یاشاسین ارومیه و یاشاسین آذربایجان» در زمین چمن ورزشگاه تختی این شهر برگزار شد.
در این دیدار «شهریار مغانلو» در دقیقه 14 و مدافع تیم 90 ارومیه در دقیقه 85 برای تیم ملوان بندر انزلی گلزنی کردند و تک گل تیم 90 ارومیه نیز در دقیقه 69 توسط «فرزاد محمدی» به ثمر رسید.
«وحید بیاتلو» سرمربی تیم 90 ارومیه در این دیدار «محمد رستمی زاد» بازیکن 17 ساله این تیم را در ترکیب اصلی تیم خود قرار داد.
«حمیدرضا همیراد با کمک محمد شاکر، بهروز عالمی روشن و امید جمشیدی» قضاوت این دیدار را بر عهده داشت و «فریدون اصفهانیان» ناظر داوری این رقابت بود.
به گزارش ایرنا تیم فوتبال 90 ارومیه در پایان این رقابت ها با کسب هفت برد، 10 تساوی، 13 باخت، 22 گل زده، 40 گل خورده و اندوختن 31 امتیاز در رتبه سیزدهم جدول رده بندی قرار گرفت و سهمیه جام آزادگان را برای فصل آینده حفظ کرد.
تیم فوتبال 90 ارومیه در هفته سی و دوم رقابت های لیگ دسته یک کشور /جام آزادگان/ در دیداری خانگی با یک گل مقابل مس رفسنجان به پیروزی رسیده بود.
تیم های گل گهر سیرجان، آلومینیوم اراک، اکسین البرز، قشقایی شیراز، کارون اروند خرمشهر، مس کرمان، شاهین شهرداری بوشهر، سرخ پوشان پاکدشت، بادران تهران، فجر سپاسی، شهرداری تبریز، مس رفسنجان، ملوان بندرانزلی، 90 ارومیه، خونه به خونه بابل و شهرداری ماهشهر 16 تیم حاضر در رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های کشور بودند.
امسال پس از گذشت سه دهه بار دیگر با حضور تیم 90 ارومیه در لیگ دسته یک کشور، فوتبال ارومیه جان تازه ای به خود گرفت.
7156/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.