وحید بیاتلو روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم 90 ارومیه در هفته چهارم لیگ دسته یک کشور دیدار جذاب و کم اشتباهی مقابل شهرداری تبریز به نمایش گذاشت و به لطف هزاران هوادار حاضر در زمین چمن تختی ارومیه موفق به پیروزی 4 بر یک در دربی آذربایجان شد.
وی بیان کرد: تیم فوتبال 90 ارومیه در دیدارهای دوربرگشت روند صعودی در پیش گرفته و تاکنون از چهار بازی هفت امتیاز کسب کرده است و مصمم به جبران امتیازات از دست رفته دارد تا خود را به رده های بالای جدول نزدیک کند.
بیاتلو با اشاره به اینکه داور دیدار 90 ارومیه و شهرداری تبریز قضاوت قابل قبولی انجام داد، ادامه داد: عملکرد بازیکنانم در این مسابقه بی نقص بود و تک تک بازیکنان نهایت تلاش خود را برای خوشحالی هواداران، ارایه بازی تماشاگر پسند و کسب هر سه امتیاز به کار بستند.
سرمربی تیم فوتبال 90 ارومیه گفت: با وجود مشکلات مالی و سخت افزاری همچنان با تمام قدرت در جهت کسب نتایج قابل قبول گام بر داشته ایم و برای شاد کردن دل هواداران به میدان می رویم.
به گزارش ایرنا تیم فوتبال 90 ارومیه پنجشنبه گذشته در هفته چهارم دور برگشت و بیست و یکم رقابت های لیگ دسته یک کشور /جام آزادگان/ و در دیداری خانگی با نتیجه پر گل چهار بر یک مقابل تیم شهرداری تبریز پیروز شد، تا فاتح دربی آذربایجان لقب بگیرد.
تیم 90 ارومیه با این پیروزی و کسب پنج برد، 6 تساوی و هشت باخت و اندوختن 21 امتیاز با 2 پله صعود در رتبه نهم جدول قرار گرفت و پنجشنبه آینده در هفته پنجم دور برگشت این رقابت ها در ورزشگاه تختی ارومیه میهمان تیم گل ریحان البرز خواهد بود.
تیم های گل گهر سیرجان، آلومینیوم اراک، گل ریحان البرز، قشقایی شیراز، کارون اروند خرمشهر، مس کرمان، شاهین شهرداری بوشهر، سرخ پوشان پاکدشت، بادران تهران، فجر سپاسی، شهرداری تبریز، مس رفسنجان، ملوان بندرانزلی، 90 ارومیه، خونه به خونه بابل و شهرداری ماهشهر16 تیم حاضر در رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های کشور است.
امسال پس از گذشت سه دهه بار دیگر با حضور تیم 90 ارومیه در لیگ دسته یک کشور، فوتبال ارومیه جان تازه ای به خود گرفت ولی این تیم برای بقا در جام آزادگان نیازمند حمایت همه جانبه مسوولان آذربایجان غربی است؛ حمایتی که طی ماه های اخیر توسط استاندار آذربایجان غربی تبلور یافته است.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.