انور بیادار روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان بوکان به صورت مشترک اقدام به برپایی این چادرها برای اندازه گیری رایگان شاخص های سلامت نظیر فشار خون، تست قند خون و تست سریع HIV در این شهرستان کردند.
وی اظهار داشت: این چادرها به مدت یک روز در مقابل درب دانشکده پرستاری دایر خواهند بود و مردم می توانند با مراجعه به آنها از خدمات رایگان برخوردار شوند.
وی گفت: از ابتدای دایر شدن این چادرها تاکنون 200 مورد تست قند و فشار خون و 25 تست HIV از مراجعان انجام شد.
بیادار با بیان اینکه در قالب این طرح به 50 نفر نیز خدمات مشاوره ارایه شده است، اضافه کرد: تعداد زیادی از مراجعه کنندگان نیز پمفلت های آموزش بهداشتی و خود مراقبتی از سوی همکاران واحد سلامت مدارس، جوانان و نوجوانان و مرکز مشاوره بیماری های رفتاری دریافت کردند.
به گزارش ایرنا، 28 فروردین تا سه اردیبهشت ماه به نام هفته جوان نامگذاری شده و طی این روزها برنامه های متعددی از سوی جمعیت هلال احمر و سایر ادارات مرتبط به اجرا درمی آید.
برگزاری کارگاه آموزشی کارآفرینی در راستای رونق اقتصادی، نشست هم اندیشی اعضا و شرکت در پیاده رویی از جمله ویژه برنامه هایی است که به مناسبت گرامیداشت هفته جوان در جمعیت هلال برگزار و یا در حال برگزاری است.
7510/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.