اسماعیل فرحناک روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این طرح بیش از 250 نفر از شهروندان شاهین دژی و افرادی که دسترسی کمتری به خدمات پژشکی دارند از خدمات ویزیت رایگان بهرمند شدند.
وی ادامه داد: در قالب این طرح مراجعه کنندگان از خدمات رایگان معاینه، کنترل قند و فشار خون، تجویز دارو و مشاوره بهداشتی بهره مند شدند.
فرحناک اظهار داشت: سال گذشته نیز در اجرای طرح های معاینه پزشکی رایگان، بیش از 2 هزار نفر از روستاییان و ساکنان مناطق کم برخوردار این شهرستان از خدمات پزشکی مورد نیاز برخوردار شدند.
وی بیان کرد: در انجام این طرح ها یک اکیپ شامل پزشک عمومی و کارشناسان بهداشت، تغذیه، روان شناس و بهداشت محیط با حضور در مناطق از پیش تعیین شده خدمات لازم پزشکی و بهداشتی را به شهروندان ارایه کردند.
وی یادآور شد: با مشارکت بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت و درمان در سال جاری نیز طرح ویزیت رایگان در این شهرستان دنبال می شود تا عدالت استفاده از امکانات بهداشتی و درمانی در سطح این شهرستان گسترش یابد.
به گزارش ایرنا، هفته سلامت امسال از اول تا هفتم اردیبهشت با شعار «مراقبت های اولیه بهداشتی راهی به سوی پوشش همگانی سلامت» برگزار می شود.
شهر شاهین دژ با 92 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است.
9903/6185/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.