مدیر کل ورزش و جوانان آدربایجان غربی از آمادگی ارومیه برای میزبانی از لیگ ملتهای والیبال خبرداد.

عبدالله چمن گلی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی افزود: تمامی دستگاه ها اجرایی ارومیه با ریاست استانداری استان در حال آماده سازی صدرصدی زیرساخت های شهر برای میزبانی شهر ارومیه از لیگ ملت های والیبال هستند.

چمن گلی تصریح کرد: کف پوش مخصوص سالن 6 هزار نفری که تنها سالن شهر برای میزبانی از تیم های حاضر در لیگ ملت های والیبال است با اعتبار 19 میلیارد ریال و با همکاری تمامی بخش ها و و ستاد های برگزاری خریداری شده است.

وی خاطر نشان کرد: تعمیر صندلی تماشاگران، تجهیز سیستم صوتی و رنگ آمیزی سالن از دیگر اقداماتی است که تا چند روز آینده تکمیل می شود.

چمن گلی ادامه داد: آماده سای هتل ها جهت اسکان تیم ها، تهیه المانها شهری و آماده سازی فضای شهری از دیگر اقدامات ستاد برگزاری این مسابقات است که در حال انجام هستند.

مدیر کل ورزش و جوانان آدربایجان غربی در خصوص برنامه های اداره ورزش وجوانان استان برای استفاده هرچه بهتر از این فرصت در شناساندن ظرفیت ها و پتانسیل های والیبال استان  اظهار کرد: این رویداد یکی از اصلی ترین رویداد های فدراسیون جهانی والیبال بوده و به دلیل حضور چهره های شاخص والیبال دنیا و پوشش خبری آن به تمام دنیا می تواند با شناساندن ارومیه به عنوان پایتخت والیبال ایران به دنیا دستاور های باارزشی برای ورزش و جوانان استان به دنبال داشته باشد.

به گزارش ایسنا؛ هفته سوم لیگ ملت های والیبال   2019 از 24 تا 26 خرداد به میزبانی ارومیه و اردبیل با حضور تیم های ایران، روسیه، لهستان و کانادا به صورت مشترک در ارومیه و اردبیل برگزار خواهد شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.