استاندار اردبیل گفت: محرومیت استان اردبیل از حضور در لیگ والیبال کشور تاسف بار است و باید هر چه سریعتر این خلا جبران شود.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، اکبر بهنامجو در جلسه شورای عالی ورزش اردبیل اظهار کرد: میزبانی اردبیل از مسابقات والیبال ملت‌های جهان فرصتی مناسب است تا ما بتوانیم در کنار معرفی و شناسایی ظرفیت‌ها و توانمندی گردشگری خود در جذب گردشگران خارجی نیز گامی جدی و اساسی برداریم.
وی خاطرنشان کرد: در کنار این امر باید موضوع آموزش و ایجاد رغبت و انگیزه در بین جوانان به رشته والیبال و ارتقای نشاط اجتماعی از طریق این امر برنامه‌ریزی شود که متاسفانه در گذشته این کار با کاستی و بی‌برنامگی مواجه بوده است.
رئیس شورای عالی ورزش استان اردبیل بیان کرد: باید یک تیم از استان اردبیل در لیگ والیبال کشور حضوری موفق و دائمی را تجربه کند و ما در این زمینه از مسئولان ورزش و جوانان و والیبال انتظار داریم تا شروع مسابقات جهانی در اردبیل فکری به حال آماده‌سازی تیم والیبال استان اردبیل برای حضور در لیگ دسته اول کنند.
بهنامجو افزود: همچنین انتظار می‌رود هر چه سریعتر عملیات اجرایی هتل پنج ستاره در اردبیل شروع شود تا در خود شهر اردبیل از لحاظ اسکان تیم‌های حاضر در این مسابقات ورزشی مشکلی به وجود نیاید.
وی از آمادگی کامل استان برای میزبانی مسابقات لیگ ملت‌های جهان با حضور سه تیم خارجی و تیم کشورمان خبر داد و تصریح کرد: ورزش و جوانان و سایر مجموعه‌ها تلاش می‌کنند تا این مسابقات به شکل آبرومند در اردبیل برگزار شود تا تیم‌های حاضر به خاطره‌ای خوش اردبیل را به سمت کشورهای خود ترک کنند.
استاندار اردبیل ادامه داد: ما هم امسال و هم سال آینده میزبان رویدادها و جشنواره‌های متعددی خواهیم بود که باید از هم اکنون با برنامه‌ریزی تلاش کنیم تا هم در اسکان و پذیرایی و هم در برپایی این رویداد تلاشی مضاعف انجام شود.
استان اردبیل در حالی میزبان مسابقات ورزشی در سطح جهانی و بین‌المللی است که حتی از داشتن یک هتل مناسب بی‌بهره بوده و ورزشکاران مجبورند برای حضور در مسابقات بین شهرهای اردبیل و سرعین در تردد باشند که این امر از کیفیت برگزاری مسابقات کاسته است. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.