ماموستا مصطفی محمودی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محبوب ملت ایران است و تمام ملت ایران دوستدار این نهاد مقدس هستند.
وی با بیان اینکه این اقدام آمریکا نشانه واهمه سردمداران این کشور از این نهاد مقدس است، بیان کرد: این اقدام دولت آمریکا برخلاف قواعد و مقررات بین المللی است.
وی اظهار داشت: سپاه همواره به مبارزه با تروریست ها پرداخته و اگر سپاه نبود، امروز منطقه در سیطره تروریست ها قرار داشت.
امام جمعه پیرانشهر ادامه داد: درحالی دولت آمریکا سپاه را تروریست می نامد که خود بزرگترین تروریست است و همراه با آل سعود، القاعده و داعش را به وجود آورده و مسبب بدترین جنایات در منطقه شده است.
ماموستا محمودی افزود: آمریکایی ها از روی نادانی دست به چنین اقدامی زده اند و بدون تردید این اقدام آنان تاثیری در روحیه سپاه پاسداران نخواهد داشت.
به گزارش ایرنا رییس جمهوری آمریکا روز دوشنبه (19 فروردین) با انتشار بیانیه ای مطبوعاتی اعلام کرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست سازمان های تروریستی قرار می دهد.
جمهوری اسلامی ایران هم در اقدامی متقابل، دولت آمریکا را حامی تروریسم و فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به «سنتکام» را به عنوان گروه تروریستی شناسایی کرد.
شورای عالی امنیت ملی ایران با صدور بیانیه ای اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران در اقدام متقابل در برابر اقدام غیرقانونی و نابخردانه آمریکا اعلام می‌کند که رژیم ایالات متحده آمریکا را «دولت حامی تروریسم» و «فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام» و تمام نیروهای وابسته به آن را «گروه تروریستی» می‌داند.
8135/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.