به گزارش ایرنا در این بیانیه که روز شنبه نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفته، آمده است: سناریوهای چهل سال اخیر سردمداران نابخرد آمریکا در مواجه با انقلاب اسلامی شکست خورده است و این بار شاهد خودزنی آشکار نظام سلطه بواسطه تروریستی خواندن یکی از ارزشمندترین و فداکارترین نهادهای انقلابی یعنی سپاه همیشه سرافراز پاسداران انقلاب هستیم.
دراین بیانیه آمده: بدیهی است که سپاه قهرمان به عنوان برند شاخص و مدافع خط مقدم انقلاب و مظلومان در عرصه‌های سیاسی و نظامی ملی و منطقه‌ای مورد غضب اربابان ثروت و قدرت قرار گیرد و به تعبیر حضرت امام رضوان الله این نشان حقانیت هر شخص و نهادی است که دشمن از او مغضوب باشد.
همچنین در این بیانیه آمده است: قطعا وعده خداوند متعال اینکه کلید نظام کفر گریبان خودشان را خواهد گرفت، (والذین کفرو هم المکیدون) بسیار محکم‌تر تحقق خواهد یافت زیرا سپاهیان جان‌ نثار هر لحظه منتظر چنین اشتباه محاسباتی دشمن برای وارد کردن ضربه سهمگین خود هستند.
در ادامه این بیانیه نوشته شده است: ماجرای پایمال شدن حیثیت مردانگی و قدرت دفاعی آمریکا در جریان تجاوز شناور تفنگدارانش در خلیج فارس توسط چند نفر مرد شجاع سپاهی هنوز از حافظه حقیقت‌ بین جهان پاک نشده است؛ همه بدانند که هویت اصیل اسلامی و مردمی و انقلابی سپاه هرگز با رویکرد قلدرموابانه قابل تهدید و تغییر نیست و این نهاد قدرتمند به نقش آفرینی و تأثیرگذاری خود در معادلات منطقه‌ای و جهانی ادامه خواهد داد.
در این این بیانیه آمده است: ما دانشگاهیان دانشگاه ارومیه ضمن محکوم کردن اقدام و تصمیم اخیر آمریکا درباره نهاد سربلند سپاه، حمایت قاطع خود را از سپاه پاسداران در ادای تکلیف انقلابی و الهی خود اعلام می‌داریم و با صدای بلند اعلام می‌کنیم که ما هم یک سپاهی هستیم.
در انتهای این بینانیه آمده است: به حاکمان جنایتکار نظام غرب و اذناب منافق صفت آنان هشدار می‌دهیم که با این تصمیم اشتباه، منبعد خواب راحت در چشمان نظامیان شما در منطقه نخواهد بود و هرگونه تلاش مذبوحانه‌تان در خاموش کردن این نور الهی در جلوه انقلاب اسلامی منجر به نابودی سریع تر خودتان خواهد شد.
به گزارش ایرنا رییس جمهوری آمریکا روز دوشنبه هفته گذشته (19 فروردین) با انتشار بیانیه ای مطبوعاتی اعلام کرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست سازمان های تروریستی قرار می دهد.
در پی این تصمیم آمریکا، جمهوری اسلامی ایران هم در اقدامی متقابل، دولت آمریکا را حامی تروریسم و فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام را به عنوان گروه های تروریستی شناسایی کرد.
شورای عالی امنیت ملی ایران با صدور بیانیه ای اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران در اقدام متقابل در برابر اقدام غیرقانونی و نابخردانه آمریکا اعلام می‌کند که رژیم ایالات متحده آمریکا را «دولت حامی تروریسم» و «فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام» و تمام نیروهای وابسته به آن را «گروه تروریستی» می‌داند.
6009/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.