به گزارش ایرنا، سیدتقی کبیری روز پنجشنبه در آیین گرامیداشت اعیاد شعبانیه و روز جانباز که در حسینیه شیخ نوایی خوی برگزار شد، افزود: کم توجهی به ایثارگران، بی توجهی به اهداف والای انقلاب اسلامی است.
وی اضافه کرد: این ایثارگران با وجود تنی زخمی و مشکلات متعدد، هنوز هم حاضر هستند برای دوام و بقای نظام جمهوری اسلامی جانفشانی کنند.
نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: جانبازان همواره در در همه صحنه های مختلف کشور حضور جانانه دارند.
وی افزود: امنیت و اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل جانفشانی جانبازان است و همه مدیون خون شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران هستیم.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جانبازان در طول سال های زندگی خود، فشار زندگی را بر روی ویلچر و تخت تحمل کرده اند و این شرایط، اجر بسیاری دارد.
وی با اشاره به مقام بالای جانبازان، گفت: همه این سختی ها سپری خواهد شد اما آنچه که برای شما جانبازان انقلاب باقی خواهد ماند، مقام اخروی والاست.
محمد رفعت خواه، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران خوی نیز در این آیین گفت: عزت و افتخار و اقتدار کشور مدیون خون شهدا و جانبازان است و با وجود گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی، جانبازان هنوز هم در صحنه های نظام حضور گرم دارند.
به گزارش ایرنا، چهارم شعبان، سالروز میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز است.
8135/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.