با حضور استاندار آذربایجان غربی 13 کامیون حامل کمکهای مردمی شهرستان ارومیه به مناطق سیل زده لرستان ارسال شد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی محمد مهدی شهریاری در آیین ارسال این کمک های مردمی با قدردانی از همدلی و همراهی مردم استان در جمع آوری و ارسال کمک های نقدی و غیر نقدی به مردم سیل زده کشور گفت: امروز کامیون های حامل اقلام مورد نیاز سیل زدگان که با همکاری مردم و سازماندهی شهرداری ارومیه تهیه شده است، به مناطق سیل زده لرستان ارسال می شود.

وی ادامه داد: مردم استان آذربایجان غربی در مواقع بحرانی، نوع دوستی مثال زدنی را با هموطنان خود داشته اند و در کمک به مردم سیل زده کشور نیز این امر را به اثبات رساندند.

شهریاری با قدردانی از تلاش مدیران و کارکنان دستگاه های امدادی و خدمات رسان استان در کمک به سیل زدگان کشور بیان کرد: دستگاه های اجرایی ، خدمات رسان و امدادی استان نیز در کمک به سیل زدگان حضوری فعال  دارند.

وی با اشاره به اینکه رییس‌جمهور در قالب نامه‌ای به اذن رهبری دستور برداشت ۲ میلیارد یورو از صندوق توسعه ملی برای جبران خسارت های ناشی از سیل در کشور را صادر کرده است، گفت: دولت همراه با مردم برای کمک به سیل زدگان در تلاش است و در خصوص تامین اعتبار برای بازسازی و جبران خسارت های مناطق سیل زده کشور مشکلی نخواهد داشت.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.