شهردار اصفهان گفت: به منظور همدردی با ملت ایران و مناطق سیل زده کشور، تمام برنامه های هفته فرهنگی اصفهان لغو و برای آنها برنامه هایی جایگزین می شود که بتواند وحدت و انسجام بین مردم را افزایش دهد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، قدرت اله نوروزی در نشست فصلی مدیران شهرداری با شعار " گام در راه نهادیم به عشق" ضمن همدردی با هموطنان مصیبت دیده، با بیان اینکه گاهی برخی نعمت‌ها به دلیل بی تدبیری تبدیل به مصیبت می شود، ادامه داد: با وجود اینکه 175 برنامه و 2000 اجرا از مدت‌ها قبل توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری اصفهان برای برگزاری هفته فرهنگی اصفهان پیش بینی شده بود، این برنامه ها لغو شده و باید تلاش کنیم هر چه در توان داریم برای کمک به سیل زدگان به کار گیریم.    

وی از حضور شهرداری اصفهان برای کمک به بحران ایجاد شده در شهر اهواز خبر داد و تاکید کرد: اصفهان به عنوان معین استان خوزستان و به منظور خدمت رسانی برای مهار سیل در محل های مورد نظر حضور پیدا کرد تا خدمات و امداد خود را به مردم این شهر نیز ارائه دهد.

شهردار اصفهان با بیان اینکه امیدواریم هر چه زودتر مشکل این شهر نیز برطرف شود، یادآور شد: ما نه تنها وظیفه داریم کمک هایی که تاکنون کرده ایم را ادامه دهیم بلکه لازم دیدیم با لغو برنامه های هفته فرهنگی اصفهان با مردم این استان ها همدردی کنیم. این کمک ها نباید تنها به امکانات داخل شهرداری محدود شود و باید از کمک های مردمی نیز استفاده شود تا بتوانیم با حمایت های مردم مشکلات آنها را حل کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.