محمد حضرت پور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهرداری ارومیه با تمام توان، اقدامات لازم را برای ایجاد زیرساختها طی سال های گذشته انجام داده و مشکلات ناشی از بارش ها را کنترل می کند.
وی اضافه کرد: در هفت سال گذشته، 300 کیلومتر کانال جهت هدایت آب های سطحی در ارومیه ایجاد شده است.
وی بیان کرد: تمام آب های سطحی که از دامنه ها به داخل شهر در اثر بارش ها سرریز می شود، تحت کنترل است و مشکلی برای شهروندان ایجاد نمی کند.
شهردار ارومیه ادامه داد: در هفت سال گذشته جهت ساماندهی آبهای سطحی ساخت 2 عدد لوله به طول 1200 متر در گلشهر یک و دو ، ایجاد کانال همراه با آب بند مابین طرزیلو و گلشهر با اختصاص 27 میلیارد تومان، ساخت کانال طرزیلو به عرض 6 متر و ارتفاع سه متر، ساخت 2 لوله 1200 متری جهت هدایت آب های سطحی در دیانت انجام شده است که این کانال ها آب را به رودخانه شهرچای هدایت می کند.
حضرت پور گفت: هیچ نگرانی از بابت مشکل آب گرفتگی در شهر نداریم و شهروندان می توانند مشکلات ناشی از بارش را با سامانه 137 درمیان بگذارند.
به گزارش ایرنا، طبق پیش بینی ها با ورود سامانه بارشی از اواخر روز شنبه، بارش قابل توجهی را در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری در ارومیه و دیگر مناطق آذربایجان غربی شاهد خواهیم بود.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.