کریم عبدالله پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از بامداد امروز به دلیل وجود مه غلیظ در بسیاری از محورهای مواصلاتی این شهرستان به ویژه در گردنه ها، دید افقی به شدت کاهش یافته است.
وی اضافه کرد: دید افقی در گردنه زمزیران در محور مهاباد - سردشت، به کمتر از 15 متر و در گردنه قره بالاغ در مسیر مهاباد - بوکان به 20 متر کاهش یافته است.
عبدالله پور افزود: این مه غلیظ که با بارش باران نیز همراه است، تردد در این گردنه ها را با مشکلاتی مواجه کرده و عوامل راهداری در این محورها برای تسهیل عبور خودروها و کمک به مسافران حضور دارند.
وی گفت: با توجه کاهش دید افقی، برودت و کاهش دما در این گردنه ها، شهروندان از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و رانندگان نسبت به بررسی عملکرد مناسب سیستم روشنایی، بخاری و سیستم ترمز خودرو اطمینان حاصل کرده و سپس اقدام به مسافرت کنند.
عبدالله پور از رانندگان خواست قبل از سفر در این فصل از وضعیت جاده ها با شماره تلفن های 42224500، 422223600 و 2-42224501 آگاهی پیدا کنند.
به گزارش ایرنا چهار راهداری در روستاهای کیتکه (گردنه جواله ره شان)، کله گاوی ( گردنه زمزیران) و آفان در مسیر مهاباد - سردشت و گردنه قره بلاغ (مسیر مهاباد - بوکان) به همراه راهدارخانه مرکزی در مهاباد فعال است.
مهاباد دارای یکهزار کیلومتر راه شامل 235 کیلومتر راه اصلی و فرعی و 700 راه روستایی آسفالت و شوسه است.
3020/6185/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.