رئیس پلیس راه مازندران از باز بودن محورهای مختلف مواصلاتی مازندران خبر داد و گفت: تردد در همه محورها در حال انجام است و مشکلی در تردد وجود ندارد.

علیرضا قدمی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا افزود: با توجه به روان بودن تردد در محورهای مختلف استان در هراز، سوادکوه و کندوان، در محور کیاسر با توجه به بارش شدید برف با کندی در تردد خودروها روبرو هستیم.

وی گفت: در این محور تردد تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است و رانندگان سرعت مطمئنه، رعایت حد فاصل و به همراه داشتن تجهیزات زمستانی را در دستور کار قرار دهند.

رئیس پلیس راه مازندران، با اشاره به اینکه در تمامی محورهای مواصلاتی مازندران شاهد بارش برف خفیف هستیم، اظهار کرد: برخی از محورهای استان، همراه با مه‌ و کاهش دید رانندگان است که باید سرعت مطمئنه و توصیه های تردد، رعایت شود.

وی با اعلام اینکه به همراه داشتن امکانات زمستانی همراه رانندگان الزامی است و توسط مأموران پلیس راه کنترل می شود ؛ خاطر نشان کرد: به همراه نداشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی خودروها، نقص فنی محسوب شده و از تردد خودرو جلوگیری می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: با توجه به شرایط جوی و بارش برف در محورهای مختلف، رانندگان و مسافران، قبل از تردد، وضعیت راه را از طریق شماره تلفن ‌های 0112182920 و011 2182934  استعلام کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.