سروان بابک رضانژاد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به تداوم بارش برف، رانندگان وسایل نقلیه برای تردد در محور شاهین دژ به تکاب به طور حتم از زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی و زمستانی استفاده کنند و سوخت کافی نیز به همراه داشته باشند.
وی با بیان اینکه رانندگان از تردد شبانه در این محور خودداری کنند، ادامه داد: به علت بارش برف و کولاک، تردد خودروهای سنگین از جمله تریلی، وانت و برخی از خودروهای سواری از جمله پیکان در این محور با محدودیت همراه است.
وی بیان کرد: رانندگان در 2 روز آینده پیش از تردد از این گردنه از وضعیت جاده مطلع شده و به هشدارهای پلیس راه و راهداری توجه کنند.
فرمانده پلیس راه شاهین دژ - تکاب افزود: شهروندان هنگام تردد در این محور پتو و لباس گرم به همراه داشته باشند و رانندگان نیز پیش از حرکت از وضعیت فنی خودرو خود اطمینان حاصل کنند.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تکاب نیز گفت: با وجود بارش برف و کولاک، تمام محورهای مواصلاتی و راه های دسترسی شهری و روستایی تکاب باز بوده و تردد در آنها در جریان است.
امیر یدبیضا افزود: راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تکاب شب گذشته و بامداد امروز به طور مداوم محورهای ارتباطی از جمله محور تکاب - شاهین دژ را برف روبی و نمک پاشی کردند.
وی بیان کرد: عملیات راهداری و نمک پاشی در جاده های بین شهری و محورهای روستایی تکاب نیز به صورت مستمر و دایم توسط راهداران ادامه دارد.
به گزارش ایرنا ورود یک سامانه بارشی به آذربایجان غربی موجب بارش باران در بیشتر نقاط استان شده است که در ارتفاعات و مناطق کوهستانی به صورت ریزش برف است.
تکاب با 81 هزار نفر جمعیت در منطقه ای کوهستانی و سردسیر در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای زمستان های سخت و طاقت فرساست.
راه دسترسی این شهرستان سخت گذر بوده و دارای گردنه ها و پیچ های خطرناکی به خصوص در مناطق مایین بلاغ و ساروق است.
7514/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.