رسول جبرییلی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دمای هوای تکاب در 2 روز گذشته سه درجه سانتی گراد کاهش یافته و کمینه دمای این شهرستان در شب گذشته به منفی هفت درجه رسید.
وی اظهار داشت: بیشینه دمای این شهرستان نیز 6 درجه سانتی گراد بالای صفر بود که کمترین بیشینه دما در میان شهرهای استان را به خود اختصاص داد.
وی با بیان اینکه تکاب در زمستان سال گذشته دمای منفی 17 درجه را نیز تجربه کرد، ادامه داد: بعد از تکاب، چالدران با منفی 6 درجه و اشنویه با منفی 3 درجه سانتی گراد سردترین شهرهای آذربایجان غربی در 24 ساعت گذشته بودند.
رییس اداره هواشناسی تکاب افزود: میزان بارش از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون در این شهرستان 276 میلی متر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 51 درصد افزایش یافته است.
جبرییلی اظهار داشت: وضعیت هوای تکاب طی امروز و فردا /شنبه/ نیمه ابری و ابری و گاهی با وزش باد شدید همراه خواهد بود و از روز یکشنبه آینده با ورود سامانه بارشی جدید به استان شاهد بارش برف و باران در منطقه خواهیم بود.
به گزارش ایرنا، تکاب از شهرهای سردسیر و کوهستانی کشور است که در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و زمستان هایی طولانی و طاقت فرسا دارد.
7514/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.