یوسف شریف زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی گشت های مشترک بازرسان واحد بازرسی و نظارت اصناف، سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی و بهداشت محیط در بازدید از واحد‌های صنفی قنادی‌ها و کارگاه‌های تولید شیرینی تخلف این سه واحد صنفی آشکار و برای اعمال قانون پرونده تشکیل شد.
وی ادامه داد: این واحد ‌های صنفی به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی، درج نکردن قیمت و استفاده از مواد غیراستاندارد در عرضه و تولید شیرینی متخلف بودند که به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
شریف زاده از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه تخلف، گران فروشی و احتکار با شماره 124 یا شماره ثابت 42229974 تماس بگیرند و تخلفات را گزارش دهند.
مسوول واحد نظارت و بازرسی اتاق اصناف مهاباد بیان کرد: امسال طرح نوروزی زودتر از سال های قبل و از اول بهمن ماه با ایجاد گشت های مشترک گروه بازرسی این اداره با همکاری اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی، اتحادیه صنفی و شبکه بهداشت و درمان آغاز شده است و تا پایان فروردین 1398 ادامه دارد.
شریف زاده اظهار داشت: در این طرح علاوه بر نظارت و بازرسی هر روزه از واحدهای صنفی، 13 گروه نظارتی نیز به صورت هفتگی از 13 منطقه شهر، عملیات بازرسی و نظارت موارد بهداشتی، نحوه خرید و فروش و قیمت گذاری را پایش و با متخلفان برخورد خواهند کرد.
به گزارش ایرنا، شهرستان 241 هزار نفری مهاباد دارای 6 هزار و 800 واحد صنفی است؛ اصناف بزرگترین بخش اقتصادی این شهرستان را تشکیل می دهند.
9903/3020/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.