امیدعلی عزتی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این طرح نظارتی برای اصناف تولیدی، توزیعی و خدماتی تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و سه تیم بازرسی شامل 6 نفر و 43 ناظر افتخاری در اجرای آن مشارکت دارند.
وی یادآور شد: در ایام برگزاری این طرح، فعالیت واحدهای تولیدی توزیعی مورد نظارت و بازرسی قرار می گیرد و نحوه توزیع کالاهای پرمصرفی همچون نان، شیر، پنیر، کره، گوشت مرغ، گوشت قرمز، تخم مرغ، برنج، روغن، قند و شکر، انواع میوه، خرما، زولبیا، بامیه و سبزی ها مورد ارزیابی قرار می گیرند.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ایوان افزود: در اجرای این طرح اتحادیه های صنفی، اتاق اصناف، صنعت معدن و تجارت، شبکه بهداشت و درمان، جهاد کشاورزی، اداره استاندارد و تعزیرات همکاری دارند.
عزتی تاکید کرد: در اجرای طرح نظارت ویژه ماه مبارک رمضان، وضعیت بهداشتی، کیفیت و کمیت پخت انواع نان نیز مورد کنترل و نظارت قرار می گیرد.
وی گفت: مردم هر گونه تخلف، کم فروشی و گران فروشی را به سامانه 124 واحد شکایات اتاق اصناف اطلاع دهند، در این طرح با واحدهای صنفی متخلف برخورد خواهد شد.
به گزارش ایرنا، ایوان با جمعیت 55 هزار نفر در 35 کیلومتری شمال ایلام قرار دارد و دارای 2 هزار و 500 واحد صنفی فعال در قالب 10 اتحادیه در بخش های تولیدی، توزیعی و خدماتی است.
طرح ویژه نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی ویژه ماه رمضان از 6 خرداد در شهرستان ایوان آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان نیز ادامه دارد، در این طرح بازرسان به صورت شبانه روزی نحوه فعالیت واحدهای صنفی را رصد می کنند.
خبرنگار: لیلی خاکی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7180/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.