به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حمید حسن زاده روز چهارشنبه در دیدار مدیر و کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب اظهار داشت: شاید سه سال قبل رویکرد این نهاد مسکن دار کردن مددجویان یا خارج کردن آنان از چرخه امداد با پرداخت وام اشتغال یا ارتقای ظرفیت درآمدی آنان بود، ولی اکنون باید رویکرد این نهاد، تامین مایحتاج ضروری مددجویان به ویژه در آستانه شب عید باشد.
وی خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) به قشر نیازمند جامعه در سطح کشور را چشمگیر دانست و گفت: مردم و خیّران به این نهاد اعتماد دارند و این در حالی است که بدخواهان نظام در رسانه ها علیه آن تبلیغات منفی می کنند و به همین دلیل نیاز است که ارتباط مددکاران این نهاد با مردم گسترش یابد.
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب نیز در این جلسه گفت: 10 پایگاه نیکوکاری در این شهرستان همزمان با سراسر کشور برای برگزاری جشن نیکوکاری دایر می شود.
رسول بخشی با اشاره به اهمیت نیکوکاری و حمایت از نیازمندان، اظهار داشت: جشن نیکوکاری 15 اسفند در سطح مدارس شهرستان، 16 اسفند در پایگاه‌ های ثابت و سیار و 17 اسفند نیز در مصلای‌ نماز جمعه برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه مراسم جشن نیکوکاری علاوه بر سطح شهر میاندوآب در بخش های مرحمت آباد و باروق نیز برگزار می شود، گفت: امید است امسال نیز مانند همیشه خیران و نیکوکاران در تهیه مایحتاج و اقلام ضروری شب عید، خانواده های نیازمند را تنها نگذارند و یاریگر محرومان و نیازمندان باشند.
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب همچنین با قدردانی از همکاری خیران و نهادهای مختلف در یاری رساندن به نیازمندان افزود: ستاد خیران، در آستانه سال نو به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان 200 میلیون ریال مساعدت کردند تا آجیل، میوه و سبد کالای اقلام ضروری بین محرومان توزیع شود.
به گزارش ایرنا، حدود پنج هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر 10 هزار و 800 نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب هستند.
9871/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.