به گزارش ایرنا، عزیزاله شهبازی روز چهارشنبه در نشست شورای مسکن محرومان افزود: بر اساس باورهای دینی و مسئولیت های محوله از سوی دولت و نظام درصدد ایجاد بستر لازم برای تامین مسکن محرومین هستیم.
وی ادامه داد: از دهه 60 تاکنون، کمیته امداد امام خمینی (ره) بر اساس وظیفه ذاتی و توانایی های خود برای بازسازی، نوسازی و تامین مسکن محرومین اقدامات خوبی داشته است.
شهبازی گفت: دولت تدبیر و امید تعامل سازنده ای با کمیته امداد امام خمینی (ره) در جهت محرومیت زدایی داشته و این همراهی در برنامه های پنجم و ششم توسعه نیز مشهود است.
وی افزود: براین اساس دولت با توجه به مسئولیت خدمتگزاری خود به محرومین با نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره) با اهتمام ویژه ای اقدام می کند و این مشارکت و همراهی را نیز از مسئولان استان ها انتظار دارد.
استاندار البرز اضافه کرد: در استان البرز این عزم و اراده را داریم که برای اتخاذ تدابیر لازم در جهت تامین مسکن محرومین اقدام کنیم.
وی گفت: از مشکلات و دغدغه های بانک ها آگاه هستیم ولی با توجه به منزلت اجتماعی افراد آسیب پذیر جامعه به دنبال تمهیدات لازم برای ایجاد تعادل و تعامل هستیم.
شهبازی افزود: برای نیل به اهداف با اهمیت این شورا باید شرایطی فراهم شود که از ظرفیت های مسکن مهر و خیرین مسکن ساز بهره برداری کنیم.
استاندار البرز گفت: از سوی دیگر باید تمهیدات ویژه ای برای تامین مسکن ایثارگران نیز باشیم.
وی افزود: گروه هدف برای تامین مسکن باید احصا شوند و طی برنامه ریزی دقیق اقدامات لازم توسط دستگاه های مربوطه و بانک ها انجام شود.
شهبازی خاطرنشان کرد: فرمانداران موظف هستند در شهرستان ها نسبت به پیگیری اهداف این شورا اقدام کنند.
وی گفت: به تفاهم نامه همکاری استانداری البرز و کمیته امداد امام خمینی (ره) برای تامین مسکن محرومین وفادار هستیم.
8029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.