حسین حسینی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این مبلغ 170 میلیون تومان در طرح های اکرام و محسنین، 200 میلیون تومان در جشن عاطفه ها، 207 میلیون تومان برای اطعام، 76 میلیون تومان برای نذورات و قربانی، 21 میلیون تومان کمک به ساخت مسکن، پنج میلیون تومان در طرح شفا و 280 میلیون تومان سایر کمک ها بوده است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر 10 هزار و 200 صندوق کوچک، 88 متوسط و 185 صندوق بزرگ در این اداره وجود دارد گفت: از ابتدای امسال تاکنون 113 میلیون تومان صدقه در شهرستان قاینات جمع آوری شد.
مدیر کمیته امداد قاینات همچنین از جمع آوری 107 میلیون تومان زکات واجب و مستحبی در این اداره خبر داد و گفت: 24 نفر از عاملان زکات در راستای جمع آوری و ترویج فرهنگ زکات با کمیته امداد همکاری دارند.
وی اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) تلاش دارد در امدادرسانی ها و کمک دادن ها، کرامت و شخصیت مددجویان و نیازمندان حفظ شود و خدشه ای به غرور افراد وارد نشود.
حسینی سیاست کمیته امداد را توانمندسازی محرومان جامعه ذکر کرد و گفت: ترویج فرهنگ خیر و احسان در شرایطی که کشور با هجمه های فرهنگی و اقتصادی از سوی دشمنان مواجه است، ضروری به شمار می رود.
شهرستان قاینات در شرق ایران قرار دارد و از شرق به شهرستان زیرکوه و از شمال به خراسان رضوی، از غرب به شهرستان سرایان و از جنوب به شهرستان های درمیان و بیرجند محدود است.
شهر قاین مرکز شهرستان قاینات در 110 کیلومتری بیرجند قرار دارد.
7556*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.