بارزان دانشمند روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این شهرستان توانسته بیش از 2.5 برابر بیشتر از سهمیه خود این تسهیلات را جذب کند، افزود: با تسهیلات پرداخت شده به متقاضیان اجرای این طرح ها زمینه اشتغال برای 966 نفر فراهم شده است.
وی اضافه کرد: بانک های کشاورزی، توسعه تعاون و پست بانک به ترتیب بیشترین پرداختی را به تسهیلات اشتغال فراگیر روستایی در مهاباد داشته است.
وی ادامه داد: بیشترین طرح های اشتغال روستایی این شهرستان به ترتیب در حوزه های کشاورزی، صنعت و معدن، صنایع دستی و امور روستایی و عشایری است.
رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهاباد بیان کرد: تاکنون از 2 هزار و 473 طرح ثبت نام شده در سامانه کارا، 732 طرح در کمیته فنی شهرستان مصوب و به بانک های عامل معرفی شده است.
دانشمند همچنین در خصوص طرح های اشتغال فراگیر در مناطق شهری مهاباد بیان کرد: تاکنون 113 طرح در کمیته فنی این شهرستان مصوب شده که به 34 طرح به میزان 113 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت و زمینه اشتغال برای 174 نفر از شهروندان در این چارچوب فراهم شده است.
به گزارش ایرنا سهم آذربایجان غربی از تسهیلات اشتغال فراگیر روستایی چهار هزار و 800 میلیارد ریال است که بر اساس طرح های پیشنهادی بین شهرستان ها تقسیم می شود و محدودیتی در زمینه تخصیص این اعتبارها وجود ندارد.
شهرستان مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت دارد.
9903/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.