به گزارش ایرنا، مهدی قهرمانی روز چهارشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران فعال این شهرستان در پوشش برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: حفظ وحدت و همدلی تنها راه مهار توطئه های دشمنان است و باید این باور را داشته باشیم که می توان با اتحاد و همدلی، مشکلات کنونی جامعه را حل کرد.
وی با بیان اینکه دامن زدن به اختلاف های جناحی در کشور به منزله دنبال کردن اهداف دشمنان است، افزود: با ایجاد و برجسته کردن اختلاف ها تاکنون کسی به نتیجه نرسیده است زیرا موجب بروز مشکلات و مسایل مختلف در سطح جامعه می شود و کشور را از هدف اصلی که همان توسعه و پیشرفت است دور خواهد کرد.
قهرمانی ادامه داد: جامعه ما هم اکنون با 2 مشکل اساسی روبرو است که یکی از آنها بیکاری و دیگری وضع معیشتی مردم است که اگر در جامعه وحدت و همدلی نباشد این مشکلات روز به روز افرایش پیدا می کند.
وی همچین با اشاره به برخی بداخلاقی های شبکه های اجتماعی این شهرستان با هدف ایجاد اختلاف جناحی اشاره کرد و گفت: برای رسیدن به همبستگی بین مردم و مسوولان نیاز است فضاهای مجازی این شهرستان ساماندهی شود.
قهرمانی با تاکید بر حرکت بسوی همدلی و انسجام در جامعه برای مقابله با توطئه های دشمنان اظهار داشت: رسانه ها همواره نقش بزرگی در ایجاد این وحدت و همبستگی در کشور و دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی دارند و در شرایط حساس کنونی این نقش باید پررنگ تر شود.
فرماندار میاندوآب گفت: امروز در جنگ فرهنگی و رسانه ای قرار داریم و تنها ابزاری که می تواند در برابر این جنگ رسانه ای مقاومت و از نفوذ دشمن جلوگیری کند رسانه ها هستند.
وی با بیان توجه همگانی به امر توسعه و پیشرفت این شهرستان اظهار داشت: نقش خبرنگاران و رسانه ها در این پیشرفت بیشتر حایز اهمیت است و باید با فرهنگ سازی لازم در جلوگیری از بدعت های غلط در جامعه که اهمیت دادن به آن بدعت ها هیچ تاثیری در توسعه جامعه ندارد و همچنین ایجاد امید به رسالت خود عمل کنند.
فرماندار میاندوآب با قدردانی از خبرنگاران رسانه های مختلف در انعکاس برنامه های دهه فجر این شهرستان گفت: رسانه ها باید در انتشار عملکرد و فعالیت های دستگاه های اجرایی به منظور قرار دادن مردم در جریان امورات و امید آفرینی در جامعه بیش از پیش تلاش کنند که خوشبختانه خبرنگاران در این زمینه به رسالت خود به خوبی عمل کرده اند.
وی با بیان جایگاه این شهرستان در سطح استان از خبرنگاران خواست تا در راستای این جایگاه به تلاش در اطلاع رسانی گام بردارند.
به گزارش ایرنا، در پایان این آیین از خبرنگاران رسانه های فعال در میاندوآب از جمله خبرگزاری ایرنا، هفته نامه قلعه، پایگاه خبری- تحلیلی زرین خبر و پایگاه خبری میاندوآب پرس با اهدای لوحی از سوی فرماندار میاندوآب تجلیل شد.
همچنین در ایام دهه فجر امسال برای نخستین بار و در ابتکاری جالب از سوی فرماندار این شهرستان و با هدف ارج نهادن به تلاش شبانه روزی خبرنگاران در انعکاس رویداد های این ایام، برخی از طرح های این شهرستان توسط خبرنگاران به بهره برداری رسید.
7129/9871/6185
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.