پایگاه خبری پلیس روز چهارشنبه به نقل از آیت الله مصطفی علما در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا اظهار داشت: امروز همه به اهمیت حضور و کار پلیس در جامعه واقف هستند و می دانند اگر یک روز نیروی انتظامی نباشد چه اتفاقی می افتد.
وی ادامه داد: نعمت امنیت را با هیچ چیز دیگر نمی توان مقایسه و تعویض کرد، جامعه ای که در آن امنیت نباشد توسعه و پیشرفت هم نخواهد بود.
آیت الله علما تصریح کرد: خوشبختانه به برکت حضور نیروهای مسلح و بخصوص پلیس، کشورمان از امنیتی کم نظیر برخوردار است که باید از تلاش های مخلصانه و شبانه روزی ماموران انتظامی قدردانی کرد.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت کار پلیس افزود: امروز آحاد مختلف مردم به حضور نیروی انتظامی در جامعه دلخوش هستند و در سایه امینتی که آن ها ایجاد کرده اند به فعالیت روزمره خود می پردازند.
وی گفت: در این 40 سال نیروی انتظامی در راستای اهداف انقلاب حرکت کرده و منشاء خدمات بسیاری بوده است هرچند دشمنان همواره سعی داشته اند که در کار ماموران خلل وارد کنند و اقدام های ارزشمند آن ها را کمرنگ جلوه دهند ولی همه مردم و مسئولان قدردان تلاش های پلیس هستند.
آیت الله علما در پایان ابراز امیدواری کرد که مسئولان تا زمانی که سر کار هستند بتوانند به مردم خدمت کرده و زمینه های رفاه و امنیت آن ها را فراهم کنند.
8066/7458
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.