به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین کریم حسین خانی روز پنجشنبه در آیین اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در ارومیه افزود: بیان دستاوردهای نظام، قوت قلبی برای امت اسلامی به شمار می رود و نمایشگاه دستاوردهای انقلاب ارومیه در این خصوص موفق عمل کرد.
وی به حضور پرشور مردم استان در راهپیمایی 22 بهمن نیز اشاره کرد و گفت: با حضور میلیونی مردم در این راهپیمایی تمامی تحلیل ها و نقشه های شوم دشمنان به یاس تبدیل شد.
حجت الاسلام والمسلمین حسین خانی اضافه کرد: شکوه راهپیمایی 22 بهمن تمام محاسبه های دشمنان را بهم ریخت و سیلی محکمی بر دهان آقایان «جان بولتون» و «ترامپ» زد.
رییس ستاد اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آذربایجان غربی نیز در این آیین اظهار داشت: ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در سال گذشته تشکیل شد و 23 کارگروه اجرایی، 13 کارگروه تخصصی شورای سیاستگذاری کارهای این ستاد را در سطح استان شروع کردند.
وی ادامه داد: از طریق این کارگروه ها 17 هزار عنوان برنامه ابلاغ شد که از این تعداد حدود 50 برنامه شاخص انتخاب و به ستاد مرکزی اعلام گردید.
محسن شکرنیا با بیان اینکه چهار هزار نفر از نمایشگاه دستاوردهای انقلاب بازدید کردند، گفت: همچنین هفت نمایش خیابانی و پنج برنامه جنبی با نشاط حاوی پیام در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اجرا شد.
وی با بیان اینکه استقلال و آزادی دستاورد انقلاب اسلامی است، افزود: ملت ایران به رهبری امام راحل برای دستیبابی به استقلال، حکومتی مبتنی بر آموزه های دینی بنیان نهادند و امروز این نظام خار چشم دشمنان اسلام است.
به گزارش ایرنا در این آیین از غرفه های برتر و شرکت کنندگان در مسابقه پیامکی با اهدا هدایایی تجلیل شد؛ نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی با 110 غرفه و با حضور نهادها و ارگان های مختلف از 20 تا 25 بهمن ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های ارومیه برپا شد.
8135/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.