به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی معاونت فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، معاون فرهنگی و رسانه این اداره کل در آیین تجلیل از ٤٠ نویسنده اهل قلم ضمن قدردانی از زحمات نویسندگان و اهالی قلم اظهارداشت: خدا را شاکرم که جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های آثار فرهنگی با وجود دسیسه‌ها و دشمنی دشمنان فرهنگ و هنر این مرز و بوم در امنیت کامل و آرامش در حال برگزاری است.
مهرشاد کاظمی گفت: امسال نیز مانند سال های گذشته با درخشش بیشتری به تولید آثار می پردازیم و این امر از دعای پاکان و همت دلسوزان عرصه فرهنگ است.
وی افزود: با همکاری شهرداری منطقه ١١ تهران و موسسه دارالفنون که پیشرو امور فرهنگی هستند، توانستیم طرح جشن تولد ٤٠ سالگی ٤٠ نویسنده اهل قلم را برگزار کنیم که در این مرحله با بررسی شاخص‌های مختلف، ٤٠ نفر از ٣٥٧ نویسنده که متولد سال ١٣٥٧ بودند را با بررسی برخی شاخص‌ها با مشارکت خانه کتاب انتخاب کردیم.
معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران ابراز امیدواری کرد که در آینده شاهد حضور افراد بیشتر و افزایش تعداد و هنرنمایی هنرمندان اثرگذار باشیم.
همچنین در این مراسم کیک تولد ٤٠ سالگی ٤٠ نویسنده متولد سال ١٣٥٧ که از اهالی قلم و نویسندگی بودند توسط فرزند شهید ابوالقاسمی از شهدای انقلاب اسلامی بریده شد.
در این مراسم به نویسندگان برتر با اهدای جایزه و تندیس ٤٠ سالگی، تجلیل شد.
تهرام/7244/ 7245//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.