به گزارش ایرنا، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اشنویه روز پنجشنبه در آیین کلنگ زنی این طرح ها، گفت: محور مواصلاتی اشنویه به ارومیه 65 کیلومتر طول دارد که از این میزان 30 کیلومتر در حوزه استحفاظی اداره راهداری اشنویه قرار دارد و 10 کیلومتر آن پیشتر بهسازی و تعریض شده است.
محسن خادمی افزود: عملیات بهسازی و تعریض باقیمانده این محور در حوزه استحفاظی اشنویه در 20 کیلومتر و در سه لایه در مدت 18 ماه انجام شده و با پایان آن این مسیر به راه اصلی درجه یک با عرض 13 متر تبدیل می شود.
وی اضافه کرد: محور اشنویه به نقده نیز 30 کیلومتر طول دارد که 15 کیلومتر آن در حوزه استحفاظی اشنویه قرار دارد و عملیات بهسازی و تعریض و آسفالت 10 کیلومتر باقی مانده آن انجام می شود.
مدیر آب و فاضلاب شهری اشنویه نیز در آیین کلنگ زنی مخزن آب این شهر اظهار داشت: این مخزن از نوع بتنی و به ظرفیت 2 هزار مترمکعب است که با احداث آن مشکلات آبرسانی به برخی نقاط این شهر مرتفع می شود.
هوشیار احمدیان افزود: این مخزن با 20 میلیارد ریال اعتبار احداث خواهد شد و با بهره برداری از آن ذخیره حجم آب در مخازن این شهر افزایش پیدا می کند که در مواقع بحران و قطعی آب بسیار تاثیرگذار خواهد بود.
به گزارش ایرنا شهرستان مرزی اشنویه با 74 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و در جوار مرزهای 2 کشور عراق و ترکیه واقع است.
9870/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.