ارسلان شکری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بتن ریزی کف پارکینگ های ورودی مسافری، اجرای دیوار سنگی، عملیات ابنیه و بتن مسلح، اجرای گاردریل و اجرای پیاده رو محوطه از جمله اقدامات تکمیلی در پایانه مرزی بازرگان به شمار می رود.
وی اضافه کرد: رقم قرارداد احداث طرح های تکمیلی در پایانه مرزی بازرگان 157 میلیارد ریال است که تا هفته های آینده به طور کامل محقق می شود.
وی بیان کرد: طبق آمار روزانه سه هزار و 700 مسافر، 783 دستگاه کامیون و 25 دستگاه اتوبوس از پایانه مرزی بازرگان تردد می‌کنند که رقم قابل توجهی بوده و این مرز را به مهمترین مرز زمینی آذربایجان غربی و حتی کشور تبدیل کرده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد: در همین راستا ارائه خدمات بیشتر به استفاده کنندگان از این مرز به طور مستمر در دستور کار این نهاد قرار داشته است.
شکری بهبود راه ارتباطی به مرز بازرگان را از جمله مهمترین برنامه ریزی ها در راستای ارتقای خدمات به مسافران و بهره برداران خدمات مرزی دانست و گفت: در این راستا روکش آسفالت و خط کشی محور خوی - ایوغلی به طول سه کیلومتر و با اعتبار 30 میلیارد ریال آماده افتتاح است که با نصب علایم و ایمن سازی به زودی به بهره برداری می رسد.
به گزارش ایرنا، مرز بازرگان یکی از سه مرز آذربایجان غربی با ترکیه و پنج مرز رسمی آذربایجان غربی است؛ بازرگان در شمال آذربایجان غربی قرار دارد و پرترددترین مرز این استان به شمار می رود.
8137/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.