سامرند مرزنگ روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پزشکان به منظور ارتقای سطح شاخص های سلامت و رضایت مندی شهروندان جذب مراکز بهداشتی و درمانی مهاباد شدند.
وی ادامه داد: پزشکان در رشته های مختلف از جمله گوش و حلق و بینی (ENT)، زنان و زایمان، طب اورژانس، روانپزشکی، جراحی مغز و اعصاب، قلب و عروق، ارتوپدی، داخلی، مغز و اعصاب و پوست و مو جذب درمانگاه تخصصی مهاباد شده اند.
مرزنگ اضافه کرد: با احداث و بهره برداری از کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد مشکل کمبود فضای فیزیکی و تکریم ارباب رجوع مرتفع شده و بیماران در فضایی استاندارد توسط پزشکان متخصص ویزیت می شوند.
وی اظهار داشت: با اجرای طرح تحول نظام سلامت و طرح ماندگاری پزشکان متخصص شیفت عصر، این درمانگاه تخصصی فعالیت خود را آغاز کرد به طوریکه روزانه در هر 2 نوبت صبح و عصر پذیرای مراجعه کنندگان است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد بیان کرد: روزانه 500 نفر به بخش درمانگاه تخصصی مهاباد مراجعه می کنند و به طور متوسط بیش از 20 نفر پزشک متخصص نیز مشغول ارایه خدمات درمانی به شهروندان هستند.
مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای یک بیمارستان، 65 خانه بهداشت، 9 مرکز سلامت روستایی، پنج مرکز شهری و بیش از 200 مطب خصوصی با پروانه فعالیت است.
9903/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.