محمد مهرزاد صدقیانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: 382 اثر در بخش های سرمقاله و یادداشت، مقاله، مصاحبه، خبر، تیتر، عکس، مستند، گزارش، طنز و کاریکاتور از 123 نفر از اصحاب رسانه به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که بر اساس نظر هیات داوران 29 اثر حایز رتبه های برتر شدند.
وی با اشاره به اینکه داوری آثار توسط سه استاد بخش رسانه در تهران انجام شد، ادامه داد: 28 بهمن اختتامیه نخستین جشنواره رسانه ای ابوذر با حضور مسوولان استانی و شهرستانی و با همکاری سازمان بسیج رسانه، خانه مطبوعات و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می شود.
وی با بیان اینکه منتخبان جشنواره از چهار خبرگزاری، پنج هفته نامه، پنج پایگاه خبری و یک مجله انتخاب شده اند، گفت: از برگزیدگان نهایی این جشنواره و خانوده های آنان برای حضور در مراسم اختتامیه دعوت می شود.
رییس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی بیان کرد: این استان در نخستین حضور خود در این جشنواره رتبه برتر در بخش تیتر کشوری را توسط اثر ارسالی «اسکندر خنجری» به خود اختصاص داد.
به گزارش ایرنا توسعه گفتمان انقلاب، فضاسازی فرهنگی در جامعه، حمایت از تولید آثار فاخر، تقدیر از برترین آثار رسانه‌ای و ایجاد فضای رقابتی در میان فعالان رسانه از اهداف اصلی برگزاری این جشنواره است.
7125/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.