مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: درصددیم خیل عظیم گردشگران را از اقصی نقاط جهان به استان سرازیر کنیم.

جلیل جباری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی اظهارکرد: آذربایجان غربی در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته کشور به میزبانی تهران حضور گسترده و قدرتمند از خود به نمایش گذاشته است .

وی بابیان اینکه در این نمایشگاه آژانس ها و دفاتر گردشگری و بوم گردی ها حضور فعال دارند با اشاره به اظهار رضایت استاندار از روند توسعه و پیشرفت های استان در بخش های گردشگری و سرمایه گذاری اظهارکرد : استاندار در این بازدید دستور برگزاری دومین جشنواره و نمایشگاه ملی گردشگری به میزبانی آذربایجان غربی در سال ۱۳۹۸ راصادر کردند .

وی فضای اختصاص یافته برای آذربایجان غربی در این نمایشگاه را ۳۰۰ متر مربع عنوان کرد و گفت: گروه های فرهنگی و هنری به همراه مجموعه های صنایع دستی و محصولات فرهنگی با تمام توان به معرفی آثار تاریخی ، فرهنگ غنی ، جاذبه های گردشگری و توریستی وفرصت های سرمایه گذاری استان پرداخته اند.

جباری آذربایجان غربی را رنگین کمان اقوام  عنوان کرد و گفت: با توجه به هم مرز بودن استان با ۳ کشور در صدد هستیم با رفع موانع موجود بیش از پیش با معرفی جاذبه های طبیعی و میراثی استان خیل گردشگران را از اقصی نقاط جهان به این استان سرازیر کنیم.

به گزارش ایسنا؛ دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته ایران از مورخه ۲۳ الی ۲۶ بهمن ماه جاری در محل نمایشگاه دایمی تهران با استقبال علاقمندان داخلی و خارجی در حال برگزاری است و   کتاب جامع راهنمای گردشگری سلامت آذربایجان غربی با حضور استاندار رونمایی شد.

 .

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.