حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه های نمازجمعه این هفته ارومیه افزود: مردم ایران اسلامی در برهه های مختلف اقتدار، استقلال، آزادی و تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری را نشان داده اند و در روز 22 بهمن امسال نیز این امر تداوم می یابد.
وی با اشاره به ترس دشمنان از جمله آمریکایی ها از ملت ایران و حضور پرشور آنان در راهپیمایی 22 بهمن چهل سالگی انقلاب اضافه کرد: این ترس با حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز دوشنبه آینده /22 بهمن/ بیشتر خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه در 40 سال گذشته انقلاب اسلامی ایران نماد آزادی خواهی و دفاع از ملت های مستضعف و آزاده جهان بوده است، بیان کرد: این امر با ایستادگی ملت بزرگوار ایران در مقابل زیاده خواهی های بلوک شرق و غرب همراه بوده و خشم نظام سلطه را به همراه داشته است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: این در حالی است که پیش از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، هیچ کشوری جرات ایستادگی در برابر سران شرق و غرب را نداشت.
وی، انقلاب شکوهمند اسلامی را عامل اصلی پیشرفت های 40 ساله ایران دانست و اظهار داشت: ایران در حال حاضر به الگویی برای کشورهای دنیا در همه زمینه ها تبدیل شده که این امر همچنان ادامه خواهد داشت.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به اینکه ترامپ و یاوه گویی های او نماد فرهنگ غربی است، گفت: در زمان تبلیغات انتخاباتی و در سال های اخیر، انواع فسادهای اخلاقی رییس جمهور یک کشور اثبات می شود ولی اثری برای مردم جامعه غربی ندارد که این امر نشان دهنده فرهنگ منحط غربی است.
وی همچنین با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) افزود: این بانوی بزرگوار، الگویی تمام عیار برای زنان و حتی مردان در جامعه اسلامی و تمام جوامع است که باید ابعاد مختلف زندگی آن حضرت به بهانه های مختلف تبیین و تشریح شود.
به گزارش ایرنا، راهپیمایی امسال 22 بهمن در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، روز دوشنبه هفته آینده در سراسر کشور و آذربایجان غربی برگزار می شود.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.