به گزارش ایرنا، فریدون همتی شامگاه یکشنبه در نشست ستاد هماهنگی برگزاری برنامه های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان هرمزگان، افزود: با اتحاد می توان توطئه های تفرقه افکنانه دشمنان را خنثی کرد.
وی ادامه داد: کشور ما با تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به سمت استقلال سیاسی و اقتصادی گام برداشت و امروز ایران اسلامی یکی از قدرت های مطرح در سطح جهان و منطقه محسوب می شود.
استاندار هرمزگان تصریح کرد: ایران اسلامی همواره به دنبال امنیت پایدار و صلح برای همسایگان خود و دیگر کشورها است.
همتی بیان داشت: خدمات بسیاری از سوی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول 40 سال گذشته در سراسر ایران اسلامی ارائه شده که این خدمات و دستاوردها باید به شکل هنرمندانه و خلاقانه به ویژه برای نسل جوان مطرح شود.
وی تاکید کرد:همچنین باید شرایط پیش از انقلاب را برای نسل جوان بازگو کنیم تا جوانان ما بدانند که کشور ما در چه شرایطی قرار داشت و امروز به چه پیشرفت های قابل توجهی دست یافته ایم.
همتی خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی مختلف در قالب کمیته های ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه ریزی مناسبی برای دهه فجر انجام دهند و خدمات صورت گرفته در حوزه کاری خود را به اطلاع مردم برسانند.
وی اظهار داشت:ایام چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرصت مناسبی جهت ایجاد فضایی با نشاط در جامعه و خنثی کردن توطئه های دشمنان است.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.