به گزارش ایرنا، این طرح ها شامل 9 طرح مخابراتی، یک طرح عمران شهری، یک طرح بهداشتی و یک طرح ورزشی است که با حضور فرماندار و جمعی از مسوولان این شهرستان به بهره برداری رسید.
رییس اداره مخابرات میاندوآب در آیین بهره برداری از طرح های مخابراتی این شهرستان گفت: این پروژه ها شامل نصب و راه اندازی سیستم های ماکروویو در 6 روستا، توسعه شبکه فیبر نوری، اینترنت خانگی تلفن ثابت در 10 روستا، نصب 6 دستگاه کافوی نوری در سطح شهر و شهرک صنعتی، برگردان مرکز مخابراتی بکتاش، اینترنت مبتنی بر فیبر، دستگاه تغذیه نیرو و احداث زمین چمن فوتبال در مرکز مخابراتی معلم است.
عوض خیرالله افزود: تجاری سازی سامانه 118 از دیگر طرح هایی است که به همین مناسبت افتتاح و با راه اندازی آن برای 23 نفر زمینه اشتغال فراهم شد.
وی با بیان اینکه این سامانه شبانه روزی به مردم خدمات ارایه خواهد داد، اظهار داشت: این مجموعه با الگوبرداری از شرکت های مخابراتی اروپایی طراحی شده و بعد از مرکز استان اولین مرکز تجاری 118 در آذربایجان غربی است.
به همین مناسبت طرح های عمران شهرداری میاندوآب نیز با حضور مسوولان به بهره برداری رسید.
شهردار میاندوآب در آیین بهره برداری از این پروژه ها گفت: امسال شهرداری توانسته است در هشت محله کمتر برخوردار، عملیات آسفالت ریزی، سنگفرش و پوشش کانال های فاضلاب را اجرا کند.
رسول ملکی افزود: در همین راستا، 130 هزار مترمربع از معابر شهری با صرف 50 میلیارد ریال زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت شده است.
همچنین فاز توسعه و بازسازی اتاق های عمل بیمارستان عباسی میاندوآب دیگر طرحی بود که در ششمین روز از دهه فجر بهره برداری از آنها آغاز شد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب در این مراسم گفت: برای اجرای عملیات توسعه و بازسازی اتاق های عمل این بیمارستان هفت میلیارد ریال از منابع داخلی هزینه شده است.
سهراب حیدری افزود: با اجرای این طرح ضمن بازسازی اتاق های عمل این بیمارستان، تعداد آنها نیز به 6 اتاق افزایش یافت‌.
وی بیان کرد: پیش از این وضع اتاق های عمل این بیمارستان به علت مسهتلک بودن بافت آن بسیار نامطلوب بود که این امر موجب نارضایتی پزشکان، بیماران و مردم شده بود.
سالن ورزشی سرپوشیده سیمرغ سه در روستای ممدل میاندوآب نیز به همین مناسبت به بهره برداری رسید.
رییس اداره ورزش و جوانان میاندوآب در حاشیه افتتاح این طرح گفت: زمین این سالن ورزشی به مساحت 360 متر مربع از سوی دهیاری و شورای اسلامی این روستا اهدا شده است.
امیر رضاپور اظهار داشت: برای ساخت این طرح سه میلیارد و 500 میلیون ریال توسط بخش خصوصی هزینه شده است.
به گزارش ایرنا، همزمان با دهه مبارک فجر 85 طرح در زمینه های مختلف عمرانی و خدماتی در سطح میاندوآب با 957 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.
12 تا 22 بهمن ماه به مناسبت ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و پیروزی انقلاب اسلامی ایران به نام ایام الله دهه فجر نامگذاری شده است و امسال جشن های چهلمین سال پیروزی انقلاب در سراسر کشور برگزار می شود.
9871/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.