فرماندار چالدران روز یکشنبه در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: برپایی چنین نمایشگاه هایی، بانوان شهرستان را به اشتغال در زمینه تولیدات خانگی سوق می دهد و برای خانواده ها درآمد زایی دارد.
حسن محمدزاده افزود: از اشتغال جوانان به خصوص بانوان چالدرانی توسط بنیاد علوی و تسهیلات اشتغال پایدار روستایی حمایت های خوبی صورت می گیرد و برپایی نمایشگاه با هدف تقویت و حمایت از مشاغل خانگی و ایجاد فرصت برای نمایش قابلیت ها و توانایی های بانوان شهرستان صورت گرفته است.
در این نمایشگاه که در محل مجتمع فرهنگی و هنری چالدران گشایش یافته جمعی از بانوان کار آفرین و هنرمند تولیدات و هنر خود را در زمینه های مختلف به نمایش گذاشتند.
داروهای گیاهی وعرقیات، منسوجات، پوشاک، طراحی، کتاب، گل های زینتی و آپارتمانی، نقاشی و حکاکی روی شیشه در 10 غرفه این نمایشگاه به نمایش در آمده است.
پخت و ارائه انواع آش های محلی در جهت ترویج فرهنگ تغذیه سالم از جمله دیگر غرفه های دایر شده در این نمایشگاه است.
به گزارش ایرنا، امسال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی است که در این مدت، اقدامات ارزنده زیادی در بخش های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و هنری در نقاط مختلف کشور به ویژه مناطق محرومی نظیر آذربایجان غربی در راستای محرومیت زدایی انجام شده است.
دهه فجر از 12 بهمن آغاز و تا 22 بهمن ادامه دارد.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.