اقصی نخشی پور روز یکشنبه در ویژه برنامه گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که در روستای «کولسه» این شهرستان برگزار شد، افزود: پس از ورود امام خمینی (ره) به کشور که با استقبال پرشور مردم همراه بود، نهال نوپای انقلاب نیز پا گرفت و به درخت تنومندی تبدیل شد که الگوی مدیریتی آن به سراسر جهان صادر شد.
وی اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی، روستاهای این شهرستان از خدمات زیادی بهره مند شدند در حالی که قبل از انقلاب از کمترین امکانات محروم بودند.
وی با بیان اینکه با درایت استاندار آذربایجان غربی ساختمان روستاهای مرزی این شهرستان از محل سهمیه سوخت بیمه شده است، گفت: گازرسانی به روستاهای شهرستان حرکتی توسعه ای است که در دولت تدبیر و‌امید کلید خورد و تاثیر زیادی در محرومیت زدایی دارد.
وی با اشاره به اینکه توسعه روستایی در گرو همکاری و تعامل روستاییان با کارگزاران دولت است به روستانشینان توصیه کرد تا با شوراها، دهیاران و ‌بخشداران همکاری لازم را داشته باشند.
معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت نیز در این مراسم گفت: یکی از باارزش ترین دستاوردها در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، به ارمغان آوردن عزت و افتخار برای این ملت بوده است.
سرهنگ جبار فصاحت اضافه کرد: استقلال یکی از اصلی‌ترین شعارهای انقلاب اسلامی ملت ایران بود زیرا در دوران رژیم طاغوت مداخله گسترده کشورهای غربی در امور ایران تا به جایی گسترش یافته بود که دیگر کسی منکر آن نبود.
وی افزود: مقایسه امروز با دوره پهلوی در همه عرصه‌ها نشان‌ دهنده پیشرفت شگفت‌ انگیزی است که به برکت اسلام نصیب ملت ایران شده است که باید قدردان آن بود و در حفظ و حراست از آن تلاش کرد.
به گزارش ایرنا، روستای کولسه سفلی دارای 157 خانوار با 754 نفر جمعیت در بخش مرکزی شهرستان و دهستان باسک کولسه قرار دارد.
سردشت دارای 2 بخش مرکزی و وزینه است که به علت پایین بودن شاخص های توسعه یکی از محروم ترین مناطق آذربایجان غربی هستند.
به مناست دهه مبارک فجر ۱۲۱ طرح در زمینه های مختلف عمرانی و خدماتی در این شهرستان با هزینه ۱۵۳ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال هزینه به بهره برداری می رسد و 9 طرح هم با اعتبار ۱۸۲ میلیارد ریال کلنگ زنی می شود.
12 تا 22 بهمن ماه به مناسبت ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و پیروزی انقلاب اسلامی ایران به نام ایام الله دهه فجر نامگذاری شده است و امسال جشن های چهلمین سال پیروزی انقلاب در سراسر کشور برگزار می شود.
7562/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.