عارف زاداسکندر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این بازار با هدف رونق اقتصاد بومی و محلی و حمایت از دامداران و کشاورزان منطقه برای عرضه تولیدات دامی و محصولات کشاورزی آنان راه اندازی شده است.
وی با اشاره به ظرفیت های دامی و کشاورزی بخش باروق گفت: با توجه به اینکه این بخش دارای 72 روستاست، راه اندازی این بازار، امکان داد و ستد برای روستاییان را تسهیل بخشیده است.
وی ادامه داد: در راستای صیانت از حقوق شهروندی و ترغیب مردم برای حضور در این بازار هر هفته جوایزی در قالب بُن خرید به قید قرعه به 10 نفر اهدا می شود.
شهردار باروق با بیان اینکه در این بازار احشام، مایحتاج روزانه مردم از جمله خواربار، میوه و پوشاک با قیمت مناسب و ارزان تر از محل های دیگر عرضه می شود، افزود: همچنین در این بازار خرید و فروش انواع خودروهای سواری و باری با نظارت این شهرداری دایر شده است.
زاد اسکندر گفت: با راه اندازی این بازار برای 200 نفر به شکل مستقیم اشتغالزایی شده و از سوی دیگر گامی بزرگ در جهت رونق اقتصادی منطقه بوده و منبع درآمد پایداری را نیز برای شهرداری ایجاد کرده است.
وی بیان کرد: این بازار روزهای پنجشنبه هر هفته در شهر باروق در جوار محور سرچم - میاندوآب و بالاتر از رودخانه قوروچای در زمینی به مساحت پنج هکتار دایر می شود.
به گزارش ایرنا، با راه اندازی این بازار هم اکنون در تمام روزهای هفته بازارهایی در قالب میادین دواب و بازارهای هفتگی در میاندوآب فعالیت می کنند.
شهر باروق حدود پنج هزار نفر جمعیت دارد و در جنوب شرقی میاندوآب واقع است.
9871/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.