مدیر آموزش و پرورش سلماس بر لزوم مردمی سازی برنامه های گرامیداشت دهه فجر در سطح جامعه تاکید کرد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حسین خیر جوئی در سومین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: چهل سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می گذرد و روز به روز در تمام زمینه ها بر دستاوردهای انقلاب افزوده می شود .

خیر جوئی افزود: تلاش دشمنان انقلاب ضربه زدن بر بنای فکری ، عقلی و مذهبی کشور است و اعمال تحریم های مختلف علیه کشور نیز با هدف آسیب رساندن به کشور و بدبین کردن مردم به نظام انجام می شود .

وی تصریح کرد: در طول این چهل سال کشور با هدایت های امام (ره) و مقام معظم رهبری ، تلاش های مسئولین و حضور آگاهانه مردم از گذرگاه های سختی عبور کرده است .

مدیر آموزش و پرورش بیان کرد: در این سال ها دستاوردها و اقدامات بسیار خوبی انجام شده و هر یک از دستگاه ها باید این اقدامات و نتایج آن ها را به زیبایی بیان و به تصویر بکشند .

خیرجوئی تاکید کرد: برنامه ها باید به صورت مردمی و در قالب های اجتماعی و فرهنگی بوده و هر یک از ادارات در برگزاری برنامه ها پیشرو باشند .

مدیر آموزش و پرورش سلماس بر مردمی کردن برنامه ها ، نمایش عملکرد ۴۰ ساله و دستاورد های نظام ، مصوب کردن و اجرایی نمودن برنامه ها با کیفیت مناسب ، همکاری و هماهنگی ادارات شهرستان جهت هرچه باشکوهتر برگزاری مراسمات چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد .

حجت الاسلام والمسلمین  میر محمد موسوی امام جمعه شهرستان سلماس با اشاره به اینکه سالگرد انقلاب اسلامی پیش‌ رو متفاوت و متمایز با سال‌های گذشته است خاطرنشان کرد: دهه فجر امسال بر اساس سیاست گذاری‌ های ملی که در سطح کشور انجام شده برگزار خواهد شد و برنامه‌های امسال به ‌صورت متمایز نسبت به سال‌های قبل اجرا می‌شود .

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تضاد منافع سلطه و استکبار جهانی با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی در طول 40 سال گذشته، ملت ایران همواره در برابر این سلطه مقاوم بوده است و هیچگاه نتوانستند با تحت فشار گذاشتن آنها موجب شکستشان شوند .

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.