به گزارش خبرآنلاین لرستان، موسوی نیا سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به اقدامات و همکاری های انجام شده بین سپاه و آموزش و پرورش گفت: بین این دو نهاد هیچ فاصله ای نبوده و نیست به طوری که در زمان هشت سال دفاع مقدس ،بیشترین آمار شهیدان متعلق به جامعه فرهنگی و دانش آمور بوده است .

وی خاطر نشان کرد آموزش و پرورش با اهدای 4600 شهید فرهنگی و 36000 شهید دانش آموزرسالت فرهنگی خود را با ایثار و شهادت درآمیخته است و در حال حاضر تعداد 18 هزار فرهنگی در استان لرستان افتخارعضویت درتشکیلات بسیج را دارند.

سرپرست آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد باتوجه به قرار گرفتن روز معلم و بسیج فرهنگیان در دوازدهم اردیبهشت ماه، برنامه های متعددی در این روز و هفته معلم با همکاری بسیج فرهنگیان برگزار خواهد شد.

محمد کریم سپهوند مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان لرستان در جلسه هماهنگی ستاد پشتیبانی از اقدامات و تعامل آموزش وپرورش با سپاه و مجموعه بسیج فرهنگیان در برگزاری برنامه های فرهنگی وتربیتی تقدیر کرد.

سرهنگ سپهوندگفت :تعلیم و تربیت رویکرد اصلی بسیج فرهنگیان است که توجه به این دو مقوله اهمیت آنرا به طور کامل نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اثربخشی بسیج فرهنگیان در عرصه های مختلف اجتماع گفت : اهمیت بالای این موضوع ضرورت استفاده از ظرفیت عظیم فرهنگیان متخصص و کاردان را در عرصه های مختلف برای به دست آوردن خروجی‌ مناسب ضروری ساخته است.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان لرستان گفت: تلاش در جهت تحقق مطالبات و فرامین حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری در حوزه تعلیم و تربیت از دیگر دغدغه های مهم سازمان بسیج فرهنگیان است.

وی در مورد جایگاه معلم گفت: فرهنگ و تفکر بسیجی، پدیده مقدسی است که در مسیر تکوین آن در دوران انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و دوران سازندگی و بعد از آن شکل گرفته است . فرهنگیان بسیجی مجموعه ای متشکل از افرادی فرهیخته، متخصص و متعهد هستند که از تجربه کافی در آموزش و پرورش برخوردارند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 898571
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.