سرپرست فرمانداری شوط گفت: اقدامات صورت گرفته در طول ۴۰ سال شکوه انقلاب ایران به سمع و نظر مردم برسد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، عبدالهی اصل، امروز در جلسه هماهنگی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان که با حضور اعضای ستاد در محل فرمانداری ترتیب یافت گفت: چهل سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می گذرد و روز به روز در تمام زمینه ها بر دستاوردهای انقلاب افزوده می شود.

وی تصریح کرد: در طول این چهل سال کشور با هدایت های امام (ره) و مقام معظم رهبری، تلاش های مسئولین و حضور آگاهانه مردم از گذرگاه های سختی عبور کرده است.

نماینده عالی دولت درشوط بیان کرد: در این سال ها دستاوردها و اقدامات بسیار خوبی انجام شده و هر یک از دستگاه ها باید این اقدامات و نتایج آن ها را به زیبایی بیان و به تصویر بکشند.

وی تاکید کرد: برنامه ها باید به صورت مردمی و در قالب های اجتماعی و فرهنگی بوده و هر یک از ادارات در برگزاری برنامه ها پیشرو باشند.

سرپرست فرمانداری شوط به گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب و بیان دستاوردها و توانمندی های شهرستان طی ۴۰ سال گذشته به عنوان دو محور مهم اشاره کرد و گفت: برای هرکدام از این محورها باید برنامه ریزی مناسبی انجام گیرد و توانمندی‌های کشور در همه بخش‌ها به اطلاع مردم رسیده و در برگزاری نمایشگاه ها ادارات متولی اهتمام ورزند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا جباری امام جگعه شوط نیز در جلسه به مسئله استقامت در دین اشاره کرد و گفت: آنچه که خداوند متعال می خواهد این است که انسان با ایمان و تقوا وارد مسیر زندگی شود و تا آخر خط هم همین گونه باقی بماند.

امام جمعه شوط در سخنانی مردم را صاحبان اصلی انقلاب دانست و گفت: مردم ایران همیشه یاور و پشتیبان نظام بودند و با حضور خود در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و لازم است در برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، زمینه حضور و مشارکت اثرگذار مردم بیشتر فراهم شود.

وی توجه به روستاها را بسیار مهم خواند و افزود: همانطور که سطح شهرها برنامه های مختلفی تدارک دیده می‌شود باید برای روستاییان نیز برنامه‌ریزی مناسبی انجام شود و ساکنان روستا در مراسم گرامیداشت پیروزی انقلاب مشارکت داشته باشند و توجه به مسائل فرهنگی یکی از مهمترین اولویت ها در روستا است.

حجت الاسلام جباری کسب رضایتمندی و ارائه خدمت رسانی به اقشار مختلف مردم را یک کار خیر خواهانه برشمرد,افزود: حضور مردم مهمترین محور برای مقابله با دشمن هستند.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.