به گزارش ایرنا نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در این مراسم اظهار داشت: افزایش حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان پاسخ کوبنده ای به یاوه گویی های ترامپ و دشمنان انقلاب اسلامی بود.
آیت الله عباسعلی سلیمانی گفت: پس از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی اکنون دشمن درصدد است تا با سناریوی تشدید تحریم ها و فشارهای اقتصادی مردم را به ستوه آورد و این انقلاب را ناکارآمد جلوه دهد.
امام جمعه زاهدان ادامه داد: اما افزایش حضور مردم در راهپیمایی یوم الله 13 آبان که در برخی شهرهای سیستان و بلوچستان مانند زرآباد به 70 درصد نیز افزایش یافت، پاسخ کوبنده به یاوه گویی های دشمنان انقلاب اسلامی بود.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در زمان رفاه بسیاری از افراد شعار زنده باد انقلاب را سر می دهند اما میزان وفاداری این افراد وقتی مشخص می شود که در زمان فشارها و تحریم ها هم از انقلاب پشتیبانی کنند.
آیت الله سلیمانی خاطر نشان کرد: بسیاری از مردم ایران اسلامی با حضور باشکوه خود در راهپیمایی 13 آبان این وفاداری را به اثبات رساندند.
به گزارش ایرنا 28 صفر سالروز ارتحال نبی مکرم اسلام و شهادت امام حسن مجتبی (ع) است که زیارت حضرت رسول (ص) از بعید یکی از اعمال وارده در مفاتیح الجنان به مناسبت این روز است.
9908**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.