به گزارش ایرنا ، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی روز چهارشنبه در همایش ائمه جمعه و مسئولان ستادهای نماز جمعه استان افزود: مردم در 40 سال گذشته در کنار نظام و انقلاب بودند و همچنان با روحیه انقلابی کمک حال کشور و مسئولان هستند.
وی ادامه داد: دفاع مقدس نمونه بارز جلب مشارکت و همکاری صادقانه مردم با نظام ، انقلاب و ولایت فقیه است و باید همچنان از این روحیه بهره گرفت .
امام جمعه یزد تصریح کرد: انقلاب اسلامی با حضور مردم ایران به پیروزی رسید و بدون شک تداوم آن نیز در گرو همراهی اقشار مختلف مردم و خدمت خالصانه مسئولان دارد.
ناصری یزدی تصریح کرد: انقلاب با همدلی و ایثار طبقات مختلف مردم در سایه آموزه های دینی به پیروزی رسید و بقای آن وابسته به ولایتمداری ، ایستادگی و تکیه بر ارزش های انقلابی است .

** ائمه جمعه نقش مهمی در فرهنگ سازی دینی دارند
همچنین استاندار یزد گفت: ائمه جمعه و ستادهای نماز جمعه با فعالیت های گسترده فرهنگی و تبلیغی نقش مهمی در فرهنگ سازی دینی در جامعه و میان جوانان دارند و باید از این فرصت بنحو مناسب استفاده کنند.
محمود زمانی قمی افزود: برگزاری نمازهای جمعه از جمله فرصت های خوبی است که به برکت انقلاب در کشور ایجاد شد و باید با همدلی و همیاری برای تحقق اهداف نظام و انقلاب اسلامی تلاش کرد.
استاندار یزد تصریح کرد: برای خدمت به مردم باید همه مردم و مسئولان در کنار هم وظایف خود را به درستی انجام دهند که رسالتی مهم ، حساس و تعیین کننده است.
زمانی قمی به اهمیت فرهنگ سازی در بخش های مختلف توسط ائمه جمعه و ستاهای نمازحمعه در استان اشاره و بر همکاری و پیگیری برنامه های مختلف تاکید کرد.

** همکاری 2 هزار داوطلب با 28 ستاد نماز جمعه
همچنین در ادامه رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزد گفت: هم اکنون در 28 شهر و برخی روستاهای استان نماز عبادی سیاسی جمعه با همکاری داوطلبانه 2 هزار عضو ستادها اقامه می شود.
حجت الاسلام رضا شریفی افزود: ستادهای نماز جمعه با هدف زمینه سازی حضور هرچه بهتر مردم در این آیین هفتگی ، وظایف خود را با نظارت ائمه جمعه و طبق مقررات انجام می دهند.
وی تصریح کرد: بهره گیری از نظرات اقشار مختلف مردم و جوانان و واگذار امور ستادها به آنها جزو برنامه های مهمی است که سال های اخیر انجام گرفته و ادامه خواهد داشت.
این همایش در خصوص برنامه ریزی گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تشریح دستاوردهای نظام، تحلیل مسائل مشکلات اقتصادی و فرهنگی در سالن شهید عباسپور یزد برگزار شد .
استان یزد یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد .
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.